Thursday, April 21, 2016

Chłopak

Wczoraj chłopak totalnie mnie olał , mieliśmy się spotkać a on woli siedzieć u kolegi i pić piwko . Ja to rozumiem że chce się spotkać z kolegą itp , ja go nigdy nie ograniczałam i nie ograniczam. I mi nie chodzi o to że poszedł do kolegi bardziej mi chodzi o to że nie dość że się umawiał jeszcze tego dnia zemną to nawet nie raczył zadzwonić i poinformować mnie że chce zostać u kolegi , bo tak to bym się nie nastawiała na spotkanie i sama bym zmieniła swoje plany . A tak to czekałam jak głupia na jego telefon , więc zadzwoniłam i się pokłóciliśmy. To nie pierwszy raz jak tak robi.
Po prostu było mi  bardzo przykro i nadal jest .....
Z dietą eeeeeeeetam , waga stoi przy 70 kg. Koniec okresu więc czas brać się do roboty.

1 comment:

  1. Eh... pewnie zostanę uznana za hejterkę, trudno. Mam przeczucie, że jesteś na dobrej drodze do anoreksji :/ Wiem, że możesz chcieć schudnąć i wyglądać lepiej, ale pamiętaj o umiarze :) Bo czy według ciebie ona wygląda naprawdę ładnie? Proszę, nie daj się anoreksji, przezwycięż ją, jeżeli nadejdzie!
    Czemu to piszę? Bo chcę pomóc ludziom, którzy nie zdają sobie sprawy z tego, jak poważną chorobą jest anoreksja.
    Możesz usunąć ten komentarz. Możesz mnie obrazić. Ale wierzę, że jeżeli się postaram, to może w chociaż jednej osobie odezwie się głos, który powie "nie jestem gruba, nie chcę być anorektyczką".
    Ireth

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Follow my blog with Bloglovin