Friday, June 10, 2016

Jest coraz lepiej

Waga. 69.6 kg i nadal jem do 1000 kcal. Mój problem to że nie mam czasu na ćwiczenia , ograniczam się tylko do chodzenia na uczelnie i tyle. Mam dużo nauki i nie mam czasu na ćwiczenia a po za tym chce osiągnąć wagę 65 kg żeby zacząć chodzić na basen. W tym tygodniu czekają mnie dwa kolosy i jedna poprawka , to wszystko muszę pozaliczać. Dostałam szanse pisać egzamin zerowy bo zaliczyłam kolosa , podejdę do niego może od razu zaliczę a jak nie to mam jeszcze pierwsze podejście do egzaminu i dwie poprawki. W lutym czekają mnie trzy egzaminy jeden ustny dwa pisemne.

Co więcej u mnie ? hym nic ciekawego , staram się spotykać z R , stosuje dietę i trochę straciłam cm i tyle.

2 comments:

  1. Zbliżasz się do celu :')
    Trzymaj się chudo!

    ReplyDelete
  2. Zazdroszczę Ci tego, że chudniesz przy 1000kcal. U mnie metabolizm postanowił spłatać mi figla i przy takiej kaloryczności waga stoi w miejscu. Podoba mi się Twój pomysł z basenem jako nagrodą za schudnięcie. Trzymaj się chudo :*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Follow my blog with Bloglovin