Friday, September 2, 2016

Będę chuda...

Niestety waga wróciła do 71.6 kg , ten cholerny okres. Ale się nie poddaje , założyłam sobie zeszyt gdzie będę zapisywać bilanse i wagę myślę że to mnie bardziej zmotywuje i pomoże przetrwać . Jutro cały dzień na uczelni i jeszcze mam fajki więc mało zjem , w środę podobnie.
Niestety w mojej rodzinie nie obejdzie się bez przykrości , płakałam choć szczerze już dawno tego nie robiłam , trochę poczułam ulgę , ale nadal jestem rozbita psychicznie. Moja matka powiedziała że powinnam się wstydzić bo mój R jest po studiach , szkole barmańskiej , liceum gastronomicznym i już tyle ma zawodów no i chce wrócić na magisterkę. Wyszło na to że według matki jestem nikim i nie zasługuje na R bo jeszcze nic nie osiągnęłam. Tak mnie to zabolało że nie wytrzymałam i rozpłakałam się dobre to że przynajmniej nie płakałam przy niej. A najgorsze jest to że zaczęłam wierzyć w to że na R nie zasługuje i już myślałam o zerwaniu z nim , bo myślę że on zasługuje na kogoś lepszego niż ja , nawet jak to pisze bolą te słowa ale raczej to prawda.
Dużo nauki , dużo nerwów , dużo kilogramów....mam dość
Waga. 70.9 kg czyli schudłam ale to nie jest taka duża radość bo wiadomo na początku zlatuje  woda i dlatego tak szybko się chudnie a ja chce żeby spalał się tłuszcz ...nie cieszę się bo to dopiero początek i jeszcze tyle drogi przede mną... Dzisiaj będzie 1000 kcal.
Najchętniej chciałabym żeby był już poniedziałek i zaczęły się zajęcia , nie chce siedzieć w domu bo jest tyle jedzenia i bardzo kusi a zwłaszcza na początku diety jest ciężko i wolałabym daleko być od domu.
Wczoraj spotkałam się z chłopakiem , bardzo tęsknił za mną . Bardzo miło spędziłam z nim ten czas. Cieszę się że go mam.

Jestem pojebana . Ryczałam jak bóbr  bo mój brat zaczął mi dokuczać . Dałam się gówniarzowi  wyrwać z równowagi masakra. Z  tego stresu znów dużo jem , ale nie dam się jedzeniu , dam rade.

1 comment:

  1. witaj, chciałam zaprosić cię na mojego bloga. dopiero zaczynam i liczę na wsparcie http://chude-zycie-grubej-dziewczyny.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Follow my blog with Bloglovin