Monday, October 10, 2016

Jestem śmierdzącym leniem

Jestem śmierdzącym leniem , nic mi się nie chce robić tylko bym czytała. Jutro idę robić zakupy do Niemiec . Kupię jakieś sucharki , mace , wafle ryżowe , kiśle takie do zrobienia na szybko w kubku itp wszystko takie aby miało jak najmniej kcal. Już nie mogę się doczekać wyjazdu i tego że będę od 8-do18 pracować i nie będę miała czasu jeść a jak już będę wracać do domków to będę tak zmęczona że nie będzie mi się chciało nic robić do jedzenia. Czyli chciałabym schudnąć przez te półtora miesiąca z 10 kg a jakby się dało to i nawet 13 kg byłoby super :) . Najbardziej zależy mi na stracie centymetrów bo to one najbardziej odzwierciedlają jak wyglądam niż waga . Już nie zanudzam . Chudego dnia:)

10:17, thin19

6 comments:

  1. Odpowiadając na komentarz na moim blogu: zawsze jak przyjaciółka mnie pytała "Nina, kiedy znajdziesz sobie w końcu chłopaka? Chcesz mieć chłopaka?" Zawsze odpowiadałam "Nie będe mogła być z kimś w związku jeżeli siebie nienawidzię. Jak schudnę i zaakceptuje siebie, dopiero wtedy o tym będę myśleć." A tu BOOM poznałam chłopaka, zakochaliśmy się w sobie i z nim jestem. Jak to się mówi "Miłość i śmierć przychodza nieproszone, nie mamy na nie wpływu."
    Komentując twój post: A co będziesz robić tam w Niemczech? Nie boisz się , że nawet siły nie będziesz mieć na pracę? Ogólnie 10 kg w tak krótkim czasie to nie wiem czy to dobre rozwiązanie...ale trzymam kciuki i życze powodzenia :*

    ReplyDelete
  2. 10-13 kg w półtorej miesiąca to dużo :D Ale mam nadzieje że ci się uda <3 Trzymaj się chudo <3

    ReplyDelete
  3. Trzymam kciuki by poleciało jak najwięcej kilogramów :* Powodzenia <3

    ReplyDelete
  4. Hej. Czytałam Twojego bloga. Jeżeli chcesz sprawdzonego sposobu opartego na pełnowartosciowych szejkach, to odezwij sie do mnie.
    Współprowadzę grupe wsparcia, moje dziewczyny - w tym matki po urodzeniu dziecka mają super efekty - kilkanascie kilogramów w dół. Ja sama utrzymuję upragnioną wagę i sylwetkę. Dzisiaj wspieram innych.
    Napisz do mnie:*
    https://www.facebook.com/anna.wisniowska1987

    ReplyDelete
  5. rowniez zapraszam do siebie!
    https://butterflylife4.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Follow my blog with Bloglovin